Kuuukeliiikuuuuuuuuuuu!

Har precis smaskat i mig frukosten och det slog mig...

Vad ska jag med en väckarklocka till ? Jag har ju en alldeles egen Ylva som ringer mig
varje morgon, jäklarns effektivt faktiskt (om jag inte skulle börja 9 för då hade jag fått
stressa). Men det som är bra när hon ringer är att hur många gånger jag än trycker på
mittenknappen på mobilen (för att slå på snooze) så fortsätter mobilfan och låta till jag
faktiskt vaknar upp och inser att det ringer. Skitsmidigt!

Nej nu ska jag dricka upp min oboy för att sedan bege mig till skolan tänkte jag =)





Kommentarer
Postat av: Ylwört

hahah, himlans tur att du har mig ^^

2010-10-21 @ 10:39:58
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback