Mot City, och vidare.... eh ja

Idag är det dags att säga hej då till min gamla innebandyklubba, den är skadad och jag känner att det
är helt okej för den att resa vidare till nagijala för att leva ett fint innebandy liv där <3

HAHA :D

Ska till Stadium för att välja ut min nya Salming och ska faktiskt fråga om hjälp denna gången, jag vet
vad jag vill ha men jag fattar inte sådant som står om klubbor nu för tiden förutom längden som står!

Jag menar varför skriver dom ut hårdheten i siffror, kan dom inte bara skriva stiff, medium och soft eller
vad det var dom brukade skriva, suck...

Dessa tre under hittade jag på stadiums hemsida, får se hur dom är irl, och ifall dom har fått in någe
annat i butiken, tro mig, jämt när jag ska ha något från hemsidan säger dom antingen;

- öh, nä det har vi nog aldrig haft

eller

- alltså, det var ju ett tag sedan vi hade det så.. men..




Så vi får väl se vad jag konkar hem med idag, skönt skall det i alla fall bli att kunna skjuta dit man siktar
igen, för att spela med en klubba med spricka i skaftet gör jag aldrig om. Självförtroendet på planen
krashlandar något katastrofalt då bara för att klubbans egenskaper är helt fucked up!

Nej nu ska jag fixa till det där som vanligt folk kallar hår... i mitt fall.. mission unsolved!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback