Oh lord

bloggar från skolan nu pga att jag inte har något internet hemma, varför vet jag inte.

Ringde supporten idag och dom sa att jag skulle starta om datorn, sen om det inte funkade
skulle jag vänta 1 timme för att göra samma sak igen och om det inte funkade då skulle jag
ringa tillbaka, så när jag är hemma igen ska jag ringa dit -.-

Gjorde en systemåterställning på datorn så att alla program JAG installerat försvann bara för
att testa om det var där felet låg men icke sa nicke, så nu måste jag göra om att det också..

Har i alla fall med mig en extern hårddisk till skolan idag så jag kan ta mitt arbete med mig
hem nu när jag har en dator som klarar av det!


HELGEN


Fick sällskap i helgen av barndomsvän Viktoria, riktigt skoj och nice hade vi det.. blev en
sväng till suncity eller slickcity eller kalla det vad fan som helst, på heartbreak.

Riktigt skoj att se att i Gävle kan både flickor och pojkar vistas på samma dansgolv utan
att försöka hitta ligg.. väldigt uppskattat faktiskt!

Blev sen på söndagen en liten shoppingtur där Vickan fick med sig ett fint örngott samt té
med smak av kanelbulle, vilket jag också köpte! (får 5/5 av mig, efter 2 koppar provsmak)
plus att hon hittade en söt lite mössa!

Hade fixat hem massa film men jag tror vi endast lyckades se ca 15min av toy story 3 innan
vi däckade i sängen (klockan var väl då runt 3-4), det enda vi lyckades komma fram till, eller
ja, jag tror att hon förstod mer än mig men ändå, var att pojken var för stor för att leka med
leksakerna och att dom var väldigt ledsna och rädda pga det ^^

Så jag tackar för det trevliga sällskapet i helgen och nu ska jag jobba lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback