Nu är det dags!!!!!

För mig att skriva det där inlägget jag pratade om förut, jag har lyckats bli kompis med i alla fall en del av bilderna som skall läggas upp så lite får ni väl se..

Men först börjar jag med att berätta om vad jag har sysslat med den senaste tiden!

Först har jag pluggat ihjäl mig (nästan!) för Animationen till skolan som ändå inte alls blev någe bra för att jag i sista sekunden bestämde mig för att göra om hela sk*ten. Blev så himla less på allt så jag började faktiskt fundera ifall jag ens valt rätt inriktning i mitt liv.

Men klart jag har, finns väl ingen värre datanörd än mig!?!?  eller jo det finns det ju men jag är ganska nörd jag också.

Sen gjorde jag ett monterupplägg på Tradera.. hela 27 objekt lades upp, mestadels byxor:

 

Sen skrev jag ju också att det stod någonting utanför min lägenhet cirkus 50m bort, och det är ju min älskade Betty Manson (bilen!) Känns riktigt bra att få åka runt i henna lite ibland, även om soppa är dyrt! Men hon hjälper min ekonomiskt då det blir lättare att åka och storhandla! :)

 

NU blir det dags för prat om Moster Ingalills 60års Fest!

Den 26:e Mars var det alltså dags att fira min moster som fyllde år. Det började med att vi alla (Moster, Kusin x2, Mamma, Pappa, Syster x2, Systers Man, Faster, Farmor, Mor, Far och Jag) på Resturangen Jay Fu som ligger på övervåningen i Saluhallen längst mot ån i Uppsala.

 

Hade aldrig varit där förut och tyckte att det skulle bli extremt spännande vilket det också blev!

 

Jag har ALDRIG smakat sådan otroligt god mat förut, det bara smälte i munnen, riktigt konstiga smak-kombinationer som fungerade så sjukt bra tillsammans! Häftigt var det!

 

Jag orkar nog inte berätta vad allt var men det kommer komma upp bilder på vi som var där och maten, jag orkar heller inte berätta hela kvällen förutom att den fortsatte på en bar och sedan en nekning vid krogen och bussen hem (för min del i alla fall!) Riktig kanondag blev det och jag hoppas att moster blev väldigt nöjd med sin födelsedag! :D

 

NU BLIR DET BILDREGN!


 





Kommentarer
Postat av: Ylvert

vad mysiga bilder från middagen :)

PUSS

2011-04-06 @ 14:46:54
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback