Sälen Påsken 2011

Jag som hade lovat mig själv att ta massvis med bilder, jag höll det, första dagen ^^ Nåväl det fanns ju inte sådär jättemycket att fota eftersom det knappt fanns någon snö..

Som ni ser på bilden här nedanför så fanns det inte sådär värst mycket snö, toppen på berget är lite brunt :P



Tog även ett foto på det söta lilla "huset" som står bakom vårat hus, där kan man hitta allt ifrån antika skidor/pjäxor till doften av gammalt och ved ^^



Och en liten samling bilder innifrån storstugan :)










Som sedan får följas av lite diverse bilder!











NYA BRÄDAN vs gamla, tänk att jag tror nästan att jag blev lite bättre när jag åkte på den nya x) alltså en ny bräda av märket Rossignol, den gamla var en "Falu-Rågrut" ^^



Och sist men inte minst, NEJ DENNIS ÄR INTE BRUN :D



Shit va torra fingrar han hade förresten :O aja nu är det slut på bilder x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback