Tänk att man...

...kan må så bra av så lite!

Fick hem mitt hår idag, blev färg #2 Brunsvart från Taj Mahal och till mitt egna hår blev det färg 570 Äkta Kastanj/Mellanbrun från Natural & Easy ! Riktigt bra passar dom ihop, tycker jag i alla fall!

Jag känner mig som stålmannen nu när jag har långt hår, även om det inte är mitt eget. Kan liksom redan känna mig lite söt som jag aldrig kunde i mitt korta hår. Kändes som om alla andra man såg med långt hår vart så himlans mycket sötare/finare än mig själv så jag blev ganska deprimerad faktiskt. Men nu är jag hur glad som helst, nu ska bara mitt egna hår få bli lite (mycket) längre så blir det kanon!!



Nu måste jag nog gå och lägga mig! Imorgon är det skola 09.15 igen -.- suck va jobbigt va ;)

Skall skriva ihop mitt schema till mamma o pappa sen också så dom vet när dom kan ringa och terrorisera mig :D NATTI!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback