A little late!

Ja här kommer då det extremt sega blogginlägget om vad jag gjorde i helgen..


Jag spenderade då typ hela min helg hemma hos Madde och hennes bihang Marcus. Vi spenderade hela lördagen med att kolla på skräckfilm så jag vågade inte gå hem utan var tvungen att sova där natten till söndagen, men det gjorde inte mig någonting för deras soffa var skönt! ^^



Vi började med att se Mirrors, som jag trodde skulle vara mycket läskigare än vad den var, så nej lite besviken blev jag allt!!



Sen kollade vi på One Missed Call... herregud! skulle jag aldrig våga ta av mig filten igen!? Uscha va läskigt!



Efter den filmen var vi ju tvugna att se One Missed Call 2 också, den var också väldigt läskig, men det var längre uppehåll med "lugna" scener än vad det var i den första, så man kunde lugna ner sig lite!



Sen såg vi även Paranormal Activity 2 som var så grymt mycket äckligare än första filmen, jag kunde INTE sova direkt den kvällen just på grund utav den filmen. USCH USCH USCH!



Klockan började närma sig 04.30 och vi började kolla på The Ring men vi orkade inte kolla klart på den så vi gick väl och lade oss någongång runt kl.05





Dagen efter kollade vi först på en film som jag inte kommer ihåg namnet på men den var gjord med stopmotion och animation, väldigt bra gjord film. Bra handling också, får ta o lägga upp trailern när jag fått reda på vad den heter av Madde. :)

Efter det pluggade vi lite, sen drog vi till Willys för att laga ingredienserna till middagen som jag skulle stå för, nervös som vanligt då det aldrig blir rätt när jag lagar till andra men men!
Tror att det blev helt okej, dock käkade jag samma mat igår som jag hade gjort åt mig själv som smakade mycket bättre.. man kan ju inte lyckas jämt ^^ haha

Sen började vi kolla på Big Fish men jag beslutade att jag var tvungen att åka hem till lägenheten så vi hann inte se klart den, får bli någon annan gång!!








Idag har jag varit ledig så jag har pluggat och slappat, rätt skönt faktiskt! Har blivit klar med animeringen som skall vara klar på torsdag, hoppas att jag har gjort den tillräckligt bra!

Nu ska jag diska -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback