Ingen bra dag..

Usch jag vet jag har varit dålig på att uppdatera... man kan ju nästan tro att jag har grävt ner mig någonstans, och det har jag nästan.

Jag har varit så otroligt trött dom senaste dagarna, och less på det mesta, datorn vill jag knappt veta av om den inte är kopplad till tvn med en bra film...

Inatt har det varit ett helvete, jag har kokat av värme och suttit vid toaletten och bett om att få spy, men ingenting har hänt. Jag har legat i sängen och drömt om hur underbart det är att inte ha ont någonstans, inte må dåligt, utan bara svävat runt som man brukar göra en vanlig dag utan att man tänker på det.


Idag har jag mått bättre, dock tror jag att jag har feber. Jag är varm, svettig, trött, mår LITE illa men framförallt bara less på allt.

Min lägenhet bara rasar ihop, jag orkar inte ta hand om den, inte just nu..

Skola blev det heller ingen idag, det hade jag aldrig orkat med.. lär heller inte bli att träffa Carro imorgon om jag inte helt plötsligt blir väldigt pigg.


Jag tog en dusch tidigare, obehagligt. Antingen var vattnet för varmt eller för kallt. Det var jobbigt att stå upp och vattenångan var jobbig att andas.


Jag har varit ledsen idag också, ju mer tid man spenderar i sängen och inte gör någonting, ju mer kan man tänka. Tänka på alla möjliga konstiga saker. Tänka på dom som är långt borta, på dom som aldrig kommer tillbaka. Ensamhet...

Nu ska jag släpa mig ner till mitt postfack och se om jag har fått något roligt, och hoppas att jag orkar upp för trappan igen... blä på en dag som denna.




Kommentarer
Postat av: Madelen

Usch har du mått så dåligt?!

Jag får minsann göra en sockerkaka åt dig och komma på besök (inte våldgästa :P).

2011-02-18 @ 21:42:36
URL: http://projectkyu.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback