E.l.f och en jävla lera!

Idag har jag varit i skolan, missade 3 lektioner innan jul som jag var tvungen att ta igen nu. Dock med annan klass men jag är ju modig :D ehum...

Vi hade först en liten föreläsning om form och betydelser, tolkningar och lite färg.

Sen skulle vi skulptera motsatser.
Jävla lera = hård, svår, jobbig (Hade hoppats på cernitlera!)

Jag gjorde dessa (inte klart än):

Hårt/Mjukt, Tungt/Lätt och Rosen ska bli (Vackert/Fult)

 

Sen när jag kom hem gick jag till affären för att hämta/lämna post/paket och handla!

Trodde att jag hade fått avi för att hämta ut Dennis paket men vad hade kommit istället, jo leveransen från EyeLipsFace :D GLAD JONNA!

 

Sen hade mina Jeggings från Halens också anlänt, hur sköna som helst! Kommer nog aldrig vilja sätta på mig ett par vanliga stuprörsjeans igen när det finns sådana här underbara påhitt!

 

Ögonskuggspalett, 2 skuggborstar och en Ögonlocksprimer

Tråkigt bara att det är så svårt att få med dom rätta färgerna när man fotar! Den längst ner i högra hörnet är jag jätte nyfiken på! Den är riktigt sotsvart fast har en massa MASSA glitter i sig. Tror den är assnygg!

Testade den rödaste skuggan på min hand och man kan verkligen få ett färgsprakande resultat. Dom är nog inte lika välpigmenterade som dyra skuggor (kostade ju trots allt bara ca 160kr!) men helt okej för mig!

 

Nu ska jag börja laga lite mat, är VÄLDIGT hungrig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback