Helgplaner!

Tänkte redan nu berätta hur min helg kommer att se ut! Då jag har ganska mycket planer vilket är ovanligt!!

Eller ah, på fredag har jag inget vettigt för mig, som vanligt ^^ eller jo, jag har ju lektion, men jag gör ingenting på kvällen, får väl helt enkelt ha fredagsmys med mig själv :)



På lördagen däremot blir det minibussresa till Ludvika, vi ska nämligen spela match! Tar väl bara sisådär 2 timmar att åka dit -.- inte det roligaste kanske!

Hoppas på en seger och att jag för en gång skull kan göra en bra match! Tror att jag är på tok för distraherad av min dumma hand, men den ska jag skita i på lördag!




På söndag händer det grejor, först skall jag käka middag med laget på ett ställe som heter Helt Enkelt, låter som ett helt okej ställe med god mat!

Efter det skall vi dra på bio, vi röstade fram filmen "Love and Other Drugs" ! Den verkar hur kul som helts, dock hade jag velat sett "The Tourist" för det känns mer som en "biofilm"... Men denna låg på mina topp 3 ändå så ! :D




Kanske kan gå på "The Tourist" med Dennis istället :)


Ska bli kul att göra någonting med laget utanför innebandyn, alltid bra att svetsa ihop laget! Ju mer sammansvetsade vi är desto bättre spelar vi, rätt logiskt ju!

Nej, nu ska jag ta en macka, med mitt dagliga glas Oboy, jag vet, kanske inte sådär jättenyttigt med Oboy, fast läste faktiskt någonstans att ett glas om dagen faktiskt är bra för kroppen. :)

Sen sova!




Kommentarer
Postat av: Dennis Halvardsson

Vadåå DU ska se "The Tourist" med laget.. Vi ska se den! tjyven jag som sagt att den är så bra ju =O besviken jag blir på dig alltså ;)

2011-01-20 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback