Hemgång

Idag är det dags för mig att åka hem till Gävle..

Hoppas att jag kommer hem, verkar inte vara sådär jättebra väglag upp till Uppsala (skall åka buss den biten) Sen blir det upptåget upp till Gävle. Hoppas jag hinner med någon av dom sista tågen. Får max bli 2 timmar sen! Annars får jag åka hem till mor och far och sedan åka med morgontåget till Gävle.
Har nämligen en viktig lektion imorgon kl. 9 !!!

Kommer kännas konstigt att bli själv igen.
Åkte hem till mor och far så tidigt som 19:e december och nu har jag fått varit med Dennis i nästan 2 veckor. Kommer kännas alldeles tomt framöver..

Tur att jag kommer vara upptagen hela dagarna med skola/plugg/telefon/innebandy så att tiden går fort!


Har varit helt underbart att först få träffa hela familjen, firat jul/nyår och sedan fått spenderat så mycket tid med min Dennis <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback