Yesterday!

Egentligen tycker jag att Nyår är ganska överskattat, det finns människor som planerar hur länge som helst vad dom ska göra på nyår, vad dom ska ha på sig.. etc. etc.

Själv satt jag hemma, med familj och pojkvän, vi åt god mat, vi umgicks och vi hade det hur mysigt som helst!

När klockan började närma sig tolv gick jag, mamma, syster och Dennis ut för att titta på fyrverkerierna, jisses så mycket det var i år. Ni får ju tänka på att jag bor i en liten by ;)

Jag har inte skaffat mig några nyårslöften, har nog aldrig heller haft sådana.. men Dennis han ska leva ett "nyttigare" liv nästa år, lycka till med mig som flickvän! :D haha

 














Hoppas ni får en underbar start på det nya året!! Nu skall jag äta middag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback