Tiden går långsamt!

Gud va jag tycker att tiden går långsamt just nu, men det är ju bara för att jag sitter och väntar på någonting. Väntar på att få flytta ner hit och göra iordning allt... Sitter hela tiden och kollar på inredning, kollar alltid mot fönstret på längeheten där vi ska bo när vi åker förbi, sitter och tänker på mitt sommarjobb som städare och hoppas att jag får mycket att göra så jag får bra med lön och att tiden går fort.

Idag har jag suttit och kikat på detaljer till inredningen. Vi kommer att inreda i Svart, Vitt, Grått, Metall, Sten och sedan någon signaturfärg...

Här har jag hittat lite inspiration till basen...







September it is...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback