Dagen d... eller ah flytt!

Imorgon vid den här tiden sitter jag inte längre i min mysiga lilla lägenhet, eller före detta mysiga lilla lägenhet, just nu ser det ut som ett bombnedslag med grejor överallt...

Flytten sker alltså imorgon och det ska på ett sätt bli skönt, men jag kommer saknar Gävle.

Får se fram emot hösten istället då man blir Habo-bo.... hahahha hur lät det då HABOBO xD nej men skämt och sido det ska bli skönt att äntligen komma närmare Dennis, även om det är svårt för mig att flytta så långt ifrån min familj då jag inte riktigt tror att navelsträngen mellan mig och Mamma är riktigt borta än.. men men


Ikväll blir det film, portello och choklad ^^ i like!




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas flytten gick bra!!

2011-06-18 @ 21:55:28
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback