Midsommar!

Imorgon är det dags för lite party, god mat och trevligt sällskap.
Mer om det får jag väl säga efter, då det också kommer att finnas lite fotografier :D


Igår va jag och Dennis på IKEA och kikade runt på möbler. Det är svårt det där att få ihop till någonting som ska passa både med varandra och färgen vi vill ha på väggarna. Ah nej vi får spåna vidare på det där !


Idag drog vi till Media Markt för att kolla in deras REA och jag vart helt överraskad att dom faktiskt hade en mängd varor på rea och inte bara 5 st av just den sorten, alternativt slutsålt. Så har ni tänkt att köpa någonting på mediamarkt men känt att "nej men dom har bara ett visst antal som säkert redan är slut" så åk dit ändå. Det finns mängder av produkter med nedsatta priser.

Fast jag och Dennis var bara där o kikade, så våra plånböcker slapp bli tomma denna gången :D

Nu ikväll ska vi bara slappa, käka godis och kika film. Myskväll alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback