Nära inpå

Hej, JAG LEVER! ^^

Jag och Madde överlevde våran intensiva vecka med alldeles för många datortimmar.. Jag har ytterst lite kvar att lämna in till skolan sen är jag FRI! Känns hur skönt som helst!

Igår hade jag finbesök av Ylvert :D Vi hade det riktigt skojsilojsigt ute i Gävle även om det tydligen var så att folk tog studenten i denna staden igår. Vilket jag upptäckte då jag tog bilen in till staden för att gå på systemet... fel av mig.

Först tog jag och Ylva en vända nere på staden för att först gå till piercingstudion för att köpa nytt läppsmycke till Ylva då hon glömde sin hemma och det inte är så bra att vara utan då det lätt växer igen.

Efter det blev den Donken för att sedan cruisa runt lite i Bettan, någonting som både jag, Ylva och Bettan tyckte var trevligt!

Efter ett tags påklädnad (tänk att det kan vara så svårt att hitta rätt kläder!?) och sminkning gick vi över till Joel för att ha förfest. Dock skulle inte han med ut för han skulle köra dagen efter men vi fick ut honom ändå men han var duktigt och drack för det mesta bara vatten ^^

Vi hamnade först i en jättelång kö in till heartbreak, för att sedan 5 min senare konstatera att vi bör gå någon annan stans. Vilket blev Interpool, där vi hängde ett tag för att sedan dra oss vidare till O'learys där kvällen också avslutades. (och självklart ett till mål på donken)...

Tack för den kvällen, jag hade kuligt! :)



Idag vaknade jag och Ylva av att det var i princip hundra grader inne i lägenheten, vi gjorde oss iordning och drog ner till staden för lite glass! Sen kl 12.25 var det dags att vinka av Ylva som skulle vidare hem till Uppsala/Björklinge.

Jag har idag inte gjort någe mycket alls, fick hem mitt Close-Up filter till kameran igår så idag har jag provtestat det och jag tycker väl att det klarade sig rätt bra. så här får ni några "nära inpå" bilder ^^



För er som vill veta så köpte jag filtret här för ynka 99;- så jag är riktigt nöjd :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback