1½ Vecka

Yes nu har det gått ca 1½ vecka sedan jag bloggad sist och anledningen är inte att jag inte har haft något att blogga om utan att jag helt enkelt ha haft fullt upp med en massa annat.

Nu i Helgen som varit var jag först på en lite movienight i skolan på Fredagen, sen på lördagen jobbade jag på Cross-sm i Furuvik mellan 08.30 och ca.15.00 så då försvann i princip den dagen, för att jag sedan städade hela lägenheten för att det skulle kännas bra att vakna på söndagen. Och på söndagen fixade jag en massa skolarbete etc. Så hela helgen försvann väldigt fort.

Igår var det skolan för hela slanten, kunde inte ens träna för att jag hade en massa att göra.

Idag är jag ledig, men idag ska jag tvätta, ringa jobbsamtal samt dra till staden och träffa Madde och Marcus.

Imorgon Onsdag är det skola igen, och sedan en massa plugg, för att på torsdag skall jag ha lämnat in det mesta inom projeket vi håller på med, vilket är ganska mycket.

Sen på Torsdag är det först skola, sen sticker jag till tåget för att åka ner till Dennis!

Ska bli väldans kul att åka hem till honom igen, blir ju inte så ofta för han brukar ju mest åka hit. Tror att han tycker att det är lite skönt också att slippa åka.


Nej nu har jag vettigare saker för mig igen.. hejsvejs




Kommentarer
Postat av: Anonym

skojdooe

2011-03-01 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback