Ny Hårfärg

I fredags eller om det var lördags skaffade jag ny hårfärg, största anledningen till det är att jag inte vill ha den uppmärksamheten man får när man har rött hår. För det får man..

Det är ALLTID någon som glor vart man än är. Sjukt irriterande, speciellt när självförtroendet för tillfället inte är på topp!

Fick tillbaka lite av den då jag färgade håret. Men det är mycket som återstår, men jag ska jobba på det!

Här kommer en bild från idag där man ser min nya hårfärg, dock tycker jag att den ser rödare ut irl. Gillar inte bilden heller, men det var väl den enda man såg någelunda ut och inte har halvstängda ögon pga blixten!

 

Nu snart skall jag väl sova, blir att gå upp imorgon och promenera/jogga lite på promenadbandet innan skolan och skall väl hinna duscha först också så man inte luktar blööhöö ^^

 

Idag har jag använt bandet flitigt och det känns bra!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback