3 veckor, och andra tankar

Hipp Hipp Hurra!
Igår fyllde min piercing 3 veckor, jag vet att några som läser denna blogg inte alls hade velat ens läst om denna "födelsedag" men det är en del av mig och jag gillar den. Om 3 veckor anses den vara läkt, då får man pussa på sin pojkvän igen och det gillar vi :D

haha va rosa jag blev av blixten ^^

 

 


 

Över till andra tankar...

Eftersom jag hoppar av skolan nu här efter den 10 juni har jag haft väldiga problem angående vad jag ska göra med mitt liv.

Jag har haft tankar på att bli målare, flytta till stockholm och gå utbildning där, flytta hit och dit.
Nu i sommar ska jag jobba, som lokalvårdare, hur mycket vet jag dock inte, men det är ett hyffsat bra jobb som ger bra med pengar.

Syrran håller även på att försöka fixa jobb åt mig och vi får väl se hur det går med det, ska träffa hennes chef nu den 21:a Juni, efter att jag slutat skolan.

Jag ska även fixa klart Tony's hemsida, med bilder och sådant samt fixa hans polares hemsida, också det efter skolan slutat.

Jag har också tankar på att flytta ihop med min Dennis, dock tycker jag att det är långt till jönköping, eller ska jag säga långt ifrån familjen. Sådant är jobbigt. Men det är ju inte sådär jättesvårt att hälsa på, om man har jobb och inkomst vill säga. Det är väl där skon klämmer lite.

 

Jag vet helt enkelt inte vad som kommer att ske i höst och det är jobbigt.. men jag är öppen för förslag och idag har jag sökt ett jobb nere i jönköping så jag försöker "plantera ett litet frö" lite här och var.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min förvirrade flicka. Allt löser sig ska du se. Men visst är ovissheten jobbig. Kram

2011-05-25 @ 08:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback