Dagens Planer

Idag ska jag faktiskt göra en massa som jag tycker är kul, nämligen sitta framför Photoshop! Alla uppgifter till kursen "Media och Typografi" skall göras klart idag. En relativt lätt uppgift bra det att det inte har blivit gjrt!

Sen nu snart ska jag dra en megasnabbis ner på stan, skall köpa en sak som sedan måste packas in för att sedan lämnas till posten. Undrar vad det kan vara, och till vem!? ;) Dom flesta borde ju nästan kunna lista ut det.

Jag måste även städa min lägenhet, den har förfallit lite nu när jag har varit så trött och tänkt på så mycket annat men idag ska den få bli fin igen! :D

Så alltså:
* Centrum
* Photoshop
* Städa

That's my day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback