Today is not a good day..

Jag har så mycket som försigår innuti mitt huvud så idag krashade det helt.

Jag har suttit och stirrat in i väggen ganska länge idag, bara suttit och tänkt, låtit tårarna falla, känna hopplösheten i allt detta trassel!

Det känns som om jag måste göra ett val mellan alla jag känner, ett val som jag inte vill göra. Vem skulle vilja göra det!? Inte för att det är just det allt hänger på. Utan det hänger på vad jag ska göra, vart jag hamnar etc.

Men just på grund av vart jag hamnar/väljer att hamna känns det som om jag väljer mellan folk jag verkligen tycker om.

Gävle - Här bor dom jag umgås mest med just nu. Jag har mitt innebandylag här. Jag bor i en egen lägenhet och kan leva så som jag vill.

Björklinge/Uppsala - Min stad, det kommer det alltid att vara oavsett vad. Jag har några vänner kvar där (dom som inte har fått för sig att flytta därifrån). Jag har hela min familj där.

Habo/Jönköping - Min Dennis. Behöver jag säga mer?


Jag har i alla fall kommit fram till en sak, och det är att jag förmodligen inte kommer att fortsätta med mina studier. Det slutade helt enkelt vara roligt att jobba/leka med datorn. Det får vara en fritidssyssla från och med nu, och kanske något litet jobb på sidan om.

Som nu när jag först ska fixa till Tony's hemsida (syrrans man) så den blir lite mer tilltalande. Dock kommer jag på alldeles för många olika designer så jag har inte kommit någe vidare långt. Får väl sätta mig ner med den någon dag.

Just nu känner jag bara att jag vill att skolan ska vara över och att alla uppgifter skall vara färdiga...


Men ändå inte..



För då står jag inför det där dilemmat, vart fan ska jag ta vägen!?

Jag söker febrilt efter en praktikplats (traditionell) som målare, just de!


Jag vill bli målare och faktiskt dom flesta som känner mig bra tycker att det skulle nog faktiskt passa mig ganska bra. Dock är det svårt att få tag i någon som vill ha mig :( haha, nej men jag söker först och främst ett sommarjobb för att kunna visa vad jag går för! Så om dom ser att jag är duktig så kanske dom blir intresserade!


Annars hade pappa något annat sommarjobb på G till mig, så det känns bra att jag inte kommer sitta och titta in i en vägg hela sommaren.....




Det blev ett långt förvirrat inlägg nu men det speglar mig ganska bra just idag.




Kommentarer
Postat av: mamma

Ta det lugnt vännen. Allt kommer att lösa sig till sist, men jag förstår hur du känner! Kramar

2011-05-05 @ 13:37:40
Postat av: miixx

skitfin blogg ;D

2011-05-05 @ 20:04:05
URL: http://miixx.se
Postat av: Anonym

Finns här som sagt om du har lust att prata eller bara flotta en pizza ^^ eller kanske äta en sockerkaka eller två. Det blir nog bra ska du se vart du än hamnar ^^ mig kommer du inte undan vare sig <.<

2011-05-05 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback