Karamellkungen

Tänk att det är så gott med godis när man sitter hemma och inte har en enda liten godisbit i närheten, men sen då? Sen när man har orkat sig iväg till affären och köpt godis och annat gott. Då vill man helt plötsligt inte ha? Är det så att det i tankarna och minnet mycket godare än vad man egentligen tycker att det är?

Nej hade fukt inte varit så jävulens dyrt hade jag nog ätit mängder av fruktfat varje helg istället, mango, apelsin, vindruvor, äpplen, päron, melon och persikor. Ja det var några, men det finns ju massa mer spännande som jag knappt kan stava till. Men mest av allt Mango <3

Nej jag funderar på att sova, även om jag är ledig imorgon, för jag är SÅ TRÖTT!



GODNATT (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback