Den som väntar på något gott..

väntar aldrig för länge, eller hur var det där?


Idag har det varit en jobbig dag då jag i princip inte hade något ätbart hemma när jag vaknade och inte hade tid
att springa iväg till affären så jag har levt på tom mage idag, fick i mig en munk på lektionsrasten men det är ju
inte speciellt mycket att hurra för!

Så när jag kom hem drog jag till affären och storhandlade, nu lär jag klara mig ett tag!

Kvällens middag (+frukost +lunch) blev:



Tonfiskröra med ostbaguett!

1 burk tonfisk i olja
1/3 burk majs (sådan där liten burk)
10 st sockerärtor
5 st pickles
majonäs
½ clementin
bröd, tex baguette, fralla

och tro mig, det är faktiskt gott att äta lite clementin till denna röra, DOCK får den inte vara för sur eller för söt
och små bitar är bättre än stora, annars tar den över smaken...

till detta drack jag ett stort glas med päron/apelsin/morot/äpple/citron - juice :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback