Findus Tacogratäng



För en massa veckor sedan, hittade jag (genom massa folk på facebook) en facebooksida där man
kunde skriva upp sig på en gratis Findus Ugnsrätt, Pastagratäng eller Tacogratäng.

För någon vecka sen fick jag hem en kupong på en gratis sådan och jag hämtade ut en tacogratäng.

IDAG har jag lagat denna (inte hela) och ja, va ska man säga, smakar väl som vilken färdigrätt som
helst, inte jättegott, men det funkar väl när man inte har något annat att äta haha :P

Så nej jag tyckte att denna rätt var en flopp.. tyvärr!



Denna månad har jag nämligen satt ett krav på mig att jag inte ska köpa NÅGON mat alls, jag har
ju faktiskt hela frysen full, plus att jag har soppa i konservburkar. Jag har jättemycket pasta, jag har
precis hittat grytbitar av gris till ett fyndpris (54,90kr/kg) så nu ligger dem i portionspåsar i frysen.

Har även kyckling, köttfärs, lax, oxpytt, potatisplättar, wokgrönsaker, potatismos, kantareller, bröd
av olika slag, några matlådor och lite annat smått och gott.. så borde jag väl klara mig på att bara
köpa varor som mjölk, ägg och ev. smör.

Hoppas verkligen att jag INTE ska gå back denna månad, i sådana fall blir jag JÄTTEGLAD :)

Nej nu ska jag städa min lägenhet lite....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback